تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

فقط دوست ......

 

با نگاهم به گل گفتم از تو زیباتر چیست؟

گفت:زندگی

زندگی کردم دیدم زیباست اما بی وفا

به زندگی گفتم از تو زیباتر چیست؟

گفت: عشق

عاشق شدم دیدم زیباست ولی قلب را می سوزاند.

به عشق گفتم این چه رسمی ست؟!!!!!!!!؟؟!!

از تو زیباتر چیست؟

گفت: دوستی

تو را جستم و در اوج زیبایی ها غرق شدم.




نظرات شما عزیزان:

amirreza
ساعت15:51---25 مرداد 1391
posta kheali ali boodan be manam ye sari bezan shayad postam be dardet bokhoran پاسخ:salam azizam mamnunetam hatman behet sar mizanam .

مهرداد
ساعت1:59---22 مرداد 1391
سلام وب خیلی زیبایی داری



خوشحال میشم به من هم سر بزنیپاسخ:salam mehrdad jan mamnunnn bashe hatman behet sar mizanam .


حارث
ساعت16:01---20 مرداد 1391
سلام واقعا عالی بود از اینکه امدی و نظر دادی ممنونم
پاسخ:salam hares jan mamnun k to ham behem sar zadi mer30000000 .


kimi
ساعت11:19---17 مرداد 1391
slm.mer30 golam to ham vebe ghashangi dari.پاسخ:salam azizam mamnun az lotfet booos booos .

hossein
ساعت22:10---11 مرداد 1391
salam. mamnun az lotfet ke payam gozashti. webet kheili aalie makhsusan adama zakhm khordei chooooon man
پاسخ:saam azizam mamnun az lotfet webe shoma ham ziba bood barat arezoye movafaghiyat mikonam .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM